Monday, January 19, 2015

Testimoni Fara Sai - " kulit berminyak, kusam, tak sekata, jerawat..."

1st time saya share my testimoni selepas saya continue consume Supplement Shaklee .

Sebelum ni memang kulit saya lebih berminyak, kusam, tak sekata, jerawat memang suka-suka dia nak keluar sampai berparut-parut. Terpaksa tutup dengan MAKE UP.

Selepas saya amalkan herblax + lecithin untuk detox dulu , senang la vitamin2 lain nak serap kan. Selepas beberapa bulan saya amalkan vitamin zinc,Vitamin C, Carotomax, Peppermint, GLA dan Meal Shakes.

Memang seronok bila kulit wajah semakin berseri-seri... My hubby pon dah banyak kali juga la puji semakin Comey...hehehe.. suka tau bila hubby kita jatuh cinta ngan kita semula...

Walaupon saya sejak 2010 amalkan supplement Shaklee dan berhenti sekejap.. tetapi saya tetap trust Shaklee dan teruskan semula insyaAllah sampai bila2...

SHAKLEE SENTIASA SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM..

Think BIG start SMALL and do it FAST

<help others to help others>

Fara Sainai
Supervisor-2000puvJan15
#Jutawan_Bertaqwa
www.fsjannah.blogspot.com
012-3107784






No comments:

Post a Comment