Tuesday, January 20, 2015

Testimoni Maea - Shaklee membangkit semangat untuk berjaya dalam perniagaan

Bismillahirrahmannirrahim...
Kisah saya bersama shaklee pada awalnya bila salah seorang rakan biz perkenalkan pada saya. Kebetulan saya ada kedai, dan kawan saya ni mengesyorkan saya untuk menjual shaklee di kedai saya. Saya hanya mengiyakan tanpa mengetahui lebih lanjut pasal shaklee ni. Tambahan lagi, saya dah ada biz yang agak kukuh masa tu...so, saya just take things for granted.
.
Tak lama kemudian, ekonomi meleset. Perniagaan saya agak merudum..so,  saya selalu blogwalking..sampailah saya jumpa sebuah page ni, magic kelip si peri peri...hahaha eyh silap magika cery si kelip-kelip ... Saya rasa tenang bila baca setiap perkongsian dalam page tersebut. Terasa di tarik tarik untuk membaca setiap hari. Terasa seperti sangat difahami bila membaca setiap perkataan dalam page tersebut, walhal bukan ditujukan pada saya pun..hehehe.. So, page tu jadi bahan bacaan wajib saya setiap hari.
.
Sampai satu ketika, stress dengan biz yang merudum, dan,  perasaan nak berguru dengan penulis page magik kelip si peri peri, saya beranikan pm. Heheheh...saya pm tengahari, dan petang tu dah dapat jawapan. Ohhh....terujanya saya... Beliau sangat humble, walaupun dah ada 50 000 ahli dari pelbagai level di bawah beliau. Beliau tetap melayan saya denga baik..hari pertama saya daftar, kelepukkk...berkepuk-kepuk assignment yanh saya dapat.. hehhehe...ada yang terus buat...ada yang esok siap...uhhh...terujaa......
.
Dan sekarang, walaupun belum sampai sebulan, saya sangat berpuas hati...kerana puan cery bukan sahaja bimbing saya untuk menjadi usahanita, tetapi juga jutawan muslimah. Serius, hidup saya terasa lebih bermakna sekarang...
.
Saya berharap untuk mencipta kejayaan demi kejayaan dan mencapai kehidupan yang sihat tanpa ubat, secara semulajadi bersama SHAKLEE. Saya berazam untuk mendapat tajaan melancong ke luar negara bersama SHAKLEE, mengerjakan umrah bersama keluarga dan SHAKLEE dan mendapatkan kereta idaman saya melalui tabung kereta SHAKLEE.


🌸Maea Shaklee🌸
0145708903
Supervisor in March 2015

No comments:

Post a Comment