Monday, January 19, 2015

TESTIMONI Fini - "bertahun-tahun sakit perut, bila dah makan Herblax kurang dua minggu, terus bertambah baik"

KISAH BENAR heart emoticon

Selamat Petang sahabat-sahabat.. saya nk share satu kisah benar yang berlaku pada suami sy yang tersayang.. Suami saya dulunya adalah seorang yang sangat tak suka makan ubat bila sakit, kalau nk minta makan supplement lagi la dia tak mahu..
Beliau anggap supplement ni macam common drug yang boleh bg negative side effect kepada tubuh kita. Nak di jadikan cerita, bertahun-tahun sebelum kami berkahwin malah sebelum kami kenal lagi, suami saya telah mengalami masalah berkaitan perutnya. Pernah satu malam, dia call daripada kolej, cakap dia sakit perut sangat. Sampai bergolek bawah katil. Punya la sakit.
Lepas tu, dia berjinak-jinak la makan ubat yang ade berbillion bakteria baik untuk perut dan juga ubat yang ada cecair Magnesium Trisilicate. Tapi masalahnya tak surut malah berlarutan sampai lah ke saat kami dah berkahwin beberapa bulan. Saya amat risau tentang kesihatan beliau. Maklumlah, kerja sales ni tak tentu masa. Makan pun tak menentu. Kesian sangat.
Saya pun paksa juga dia cuba ambil supplement daripada Shaklee. Herb lax namanya. Mula-mula dia redha je la bila saya paksa. Sebab tak tahan hari-hari sakit perut dan susah nak buang air, jadi beliau akur je la kena paksa makan ‪#‎HerbLax‬.
Tak sampai 2 minggu makan, memang dah nampak hasilnya. Alhamdulllah.. Sekarang tak ada masalah macam dulu. Bayangkan, bertahun-tahun sakit perut, bila dah makan Herblax kurang dua minggu, terus bertambah baik. Saya amat bersyukur sebab suami dah tak mengadu sakit perut dah.
Dia punya excited nak makan HerbLax hari-hari sampai kemam tak minum air. Maybe beliau rasa sangat positif terhadap Herblax dan akhirnya dapat mengubah pandangannya terhadap supplement tambahan ni.. Alhamdulillah..
Setakat ni dulu perkongsian saya pada petang ni.
Kalau anda ada masalah berkaitan perut atau anda kenal sesiapa yang ada masalah sebegini, boleh la PM saya. untuk dapatkan HerbLax Shaklee.. InsyaAllah, dengan usaha kita, Allah akan bagi kesembuhan tu...
Sekian,
Shaklee Independent Distributor
Fini Shaklee
013- 6064382


No comments:

Post a Comment