Wednesday, January 28, 2015

Testimoni sue - " saya mengalami masalah jerawat dimuka akibat tersalah penggunaan produk kecantikan yang salah"

Asssalamualaikum..

Saya nak kongsi Testimoni yang saya sendiri alaminya..Apa yang saya dapat dengan Shaklee?? Inilah hasilnya setelah saya konsisten pengambilan vitamin Shaklee..
Agak lama juga saya mengalami masalah jerawat dimuka ni..Akibat daripada menggunakan produk kecantikkan yang salah..Teruja dengan gambar yang mereka iklankan tanpa mengambil tahu apa bahan yang terkandung dalam produk tersebut..Akhirnya,jerawat bukan semakin baik,malah semakin teruk..
Saya terus berusaha lagi mencari produk yang sesuai dan saya bertemu dengan Shaklee..Percubaan pertama saya ialah vitamin E,kemudian GLA complex,ESP,Vitamin C,Alfalfa dan yang tebaru saya tambah Zinc..Saya ambil GLA untuk stabilkan hormon,sebab haed saya pun tak berapa teratur,Alfalfa untuk detoks segala toksin dalam badan,Vitamin C,Vitamin E dan ESP untuk pemulihan yang cepat dan menghasilkan sel2 baru..Zinc saya ambil sebagai tambahan untuk imun.
Alhamdulillah,berkat kesabaran dan konsisten,akhirnya masalah jerawat yang saya alami semakin pulih..saya sangat gembira dan teruja..saya jatuh cinta dan sayang dengan produk Shaklee..saya juga suka berkongsi dengan semua orang tentang Shaklee..Produk Shaklee adalah terbaik dan setanding dengan harganya..Tak salah kita melaburkan sedikit wang untuk kesihatan..
Saya sudah,anda??Saya juga pengedar sah Shaklee di Johor.Saya sentiasa bersedia memberikan khidmat terbaik untuk anda semua..


Sue
Supervisor in March'15
Sid 1171106 | 0137398748

No comments:

Post a Comment