Tuesday, January 20, 2015

Testimoni Hasliana Ramlan - " Vivix dan Esp memberi kesan yang baik terhadap kami "

Saya mula menggunakan Vivix apabila saya membelikan nya untuk hubby yang mempunyai tahap gula yang tinggi dalam darah atau lebih di kenali sebagai kencing manis. Masa dapat keputusan itu agak panic juga. Sebab tiada tanda atau simptom menunjukkan ciri menghidap kencing manis. Dan seboleh-bolehnya tak mahu mengambil ubat dari hospital.
Puas juga saya google mencari alternatif untuk merawat penyakit ini. Disebabkan saya memang sudah ada mengambil vitamin Shaklee untuk set basic kecantikan kulit, dan terbukti baik untuk kulit saya, Jadi saya memilih Vivix sebagai suplemen untuk merawat penyakit ini.
Alhamdulillah, memang ada kesannya. Tahap gula menurun selepas 2 minggu pengunaan. Dalam masa yang sama saya juga ada mengambil Vivix kerana teruja dengan warnanya yang merah menarik dan bau anggurnya sangat sedap. Selepas sebulan, saya baru perasan kebas di belakang badan sebelah kiri saya sudah tiada. Rasa ngilu yang menyucuk telah hilang. Saya rasa lebih selesa terutama jika duduk agak lama lepas solat atau ketika melakukan kerja di pejabat. Vivix – memberikan kesan tak langsung kepada saya yang asalnya teruja dengan warnanya yang merah bertenaga. Memang betul-betul memberikan saya tenaga.
Selain Vivix, saya juga mengambil ESP untuk meremajakan kulit saya yang kusam dan berjerawat.  Memang dulu kulit saya terlajak minyak terutama di zon T serta agak kering di pipi, jenis kulit kombinasi. Saya perasan jika saya mengambil ESP, banyak bahagian kulit yang telah diperbaiki. Kulit terasa lebih lembap terutama di bahagian muka. Bonus – tumit kaki yang kasar bergaris telah halus licin. Memang best penangan ESP ni. Tak rugi mencuba. Ditambah dengan Vitamin feveret saya, Vit C memang sangat awesome.
Vit C menguatkan sistem imun didalam badan saya. Rasanya agak lama juga saya tidak mengambil MC. Alhamdulillah, nikmat kesihatan yang Allah berikan pada saya selepas konsistan menggunakan suplemen semulajadi Shaklee.
Sekarang saya kongsikan kebaikan dan khasiat suplemen yang saya ambil kepada rakan-rakan dan saudara-mara. Berdosa rasanya jika kebaikan hanya disimpan. Saya mahu semua orang sihat, semua orang hebat, semua orang gembira. Alhamdulillah.

Liana
019 6032236 Lianaajwa.com
Supervisor SID: 1167780


No comments:

Post a Comment