Monday, December 1, 2014

Cerita Magika Pn Anisah

Sebelum saya masuk tidur, saya nak share kisah Pn Anisah... (beliau ni 5th level dibwh saya.. Cery>.laila>>zahirah>>hafsah>>ainul>>anisah}
Jom baca bagaimana beliau MELOMPAT daripda 179uv pada minggu pertama dan akhrnya berjaya mencapai 2000uv++ pada hari closing...MAGICCC BUKANN... actually .bukan angka yg ingin saya tekankan TAPI BAGAIMANA anisah mencipta keajaiban.. atau lebih tepat bagaimana dia MEMPERCAYAI KEAJAIBAN..mempercayai dan yakin dgn JANJI ALLAH... as i said before.. magical happen dan jd kenyataan hanya jika anda percaya.. JOM BACA .. oh ya.. beliau ni seorang suri rumah dan menginap di US...
_____________________________________
Assalamualaikum..
Arini dah 22hb ye kat msia? Means tgl 7ari b4 closing.. Atas permintaan mummy saya, nak share pengalaman saya last month.. Miracle happen when u believe 

Saya cuma ada 179uv since minggu pertama, then xde sale lsg smpai minggu terakhir.. Saya baru je join, xde keyakinan nak push betul2.. Saya period 8 hari b4 closing, xdapat solat dhuha & tahajjud.. RCA pon kdg2 je teringat buat.. Tapi saya konsisten amalkan ya wahhab, xtau bape kali tapi saya zikir je hampir sepanjang masa.. Saya ni surirumah je, mmg terperuk kt rumah selalu.. 3 hari b4 closing tu saya klua sbb kena uruskan hal nak ke US.. Setiap kali jumpe org minta derma saya hulur je apa yg ada.. Luar bank, kat masjid, kat shopping complex.. Bagi je bape pon asalkan ikhlas.. Hasilnya? Saya dapat 2000+ uv & dapat jadi supervisor. Alhamdulillah.. Berkat zikir, sedekah & doa.. Saya mmg mintak suami, mak saya doakan saya naik pangkat..
Point yg saya nak gtau, yakinlah dengan diri anda.. Kena pikir bole buat, bila pikir xbole mmg xbole la jadinye.. Fokus jalan anda, jgn pikir member lain jual shaklee jugak sape nak beli kat aku? Rezki Allah tu luas, ada la nt tiba2 ntah dari mana muncul orang nak beli.. Have faith.. Nothing is impossible 
Banyak lagi benda nak share actually, tp panjang sangat plak kang.. In shaa Allah nanti saya share camana saya cabar diri saya untuk dpt 5000guv bulan ni walaupun terpaksa biz 100% online.. Long distance from the United States.. Anak2 yang nak serius bisnes Ukhti Cahaya & Noorul Huda Jaafar.. Byk masa lagi ada.. Cabar diri anda untuk buat miracle ye.. Aim for the moon, you'll land among the stars 
_____________
Saya taknak ckp byk.. anda renung2la sendiri.. Dlm bisnes ni... jika kita asyik fikirkan negatif dan MASALAH.. maka ia akan jadi masalah...Pn Anisah di US tuu.. tp masih boleh buat bisnes ni.. jadi takboleh la lepas ni anda semua bagi alasan jauh dari branch la, jauh dari ketiak 'mak' laah, shaklee asik busy engaged susah nak call lah..blablablabalbla dan SERIBU SATU ALASAN YG TAK PERNAH PADAM..sbb kalau masalahh jerr.. sampai bile2 tak boleh nak cipta MIRACLE... . kuncinya ada pada anda.. YOU HAVE THE POWER.. kuasa utk MEMILIH DAN MEMPERCAYAI...moga kisah di atas dpt membuat anda muhasabah mlm ini dan semoga minggu terakhir di closing december ini menjadi closing AJAIB buat anda semua...
yg benar
MamaFaiz si kelip2

No comments:

Post a Comment